Berjuang Bukan satu Pilihan Tetapi satu Kewajipan

Saturday, March 12, 2011

Secret Garden*

assalamualaikum
=)
hari ni hari mood mengada ngada,=p
balik symposium biomedical kunun2 dalam hati nak buat brisk walk tapi takde maknanya ok,jadi sesi potography guna hphone kurang canggih aku adala.

serius,pertama kali jejakkan kaki kat taman sebelah mahalah maimunah(byk betul perkara pertama kali di tahun 2011 ni ye,uhuk.).pergi sini atas hasutan?? kak H,hehe(maaf ye=p).subhanallah!cantik + nyaman!,umpama taman terbiar tapi masih kekal cantik..dan agak terkejut bila tau ada padang bola dekat dengan masjid(kesian x aku..huhuhu).

pokok2 di taman terbiar...


today main model*tak bertauliah,bole?=p
rasa2 wujud x baby buluh betung ek?kenapa pokok buluh dia tumbuh berumpun mcm ni ek?
ada perasaan berada di bukit bendera kan?hehe

berbaju oren : cameragirl a.k.a 2nd model *tak bertauliah hari ni,=p
aku : zira2!cepat snap gambar org tu.
zira : pergh...layan giler duk sini
aku : tau xpe..
zira : aku nak buat cenggini juga la.mkn2,lukis2..jom2 beli buku sketch!

aku : a'ah kan,best gak kan.

best ok pot ni,banyak biawak,haha..dengan angin petang yg mcm nak hujan(dah berhari2 hujan kuantan ni,petang ni stop kejap dia).sebenarnya kepala serabut banyak perkara xbuat lagi dan byk barang yang tgh misplaced.cari berhari2 xjumpa2..hurmm.tapi buang tepi dulu,the best way nak tenangkan fikiran pandang dan hayati alam,insyaAllah hati ini kembali dgn fitrahnya.=)

p/s : hargai apapun yang berada disekeliling kita,jangan sampai xsempat kita merasai keindahannya kerana kebodohan kita sendiri,go green!(terlewat tak aku?=p)

No comments:

Post a Comment