Berjuang Bukan satu Pilihan Tetapi satu Kewajipan

Tuesday, March 29, 2011

FYP + final year..??

Memandangkan aku ialah pelajar yang masih bersekolah,so tajuk tertera diatas menjadi topik hangat kami sejak beberapa minggu yang lalu...walaupun agak terlewat berbanding sedara mara dan sahabat handai aku yang lain yang akan grad sem ni ( UIA kan..),tapi tetap excited.haha.kenapa?paham2 sendiri la,semua rasa gitu kot,kan?

Tajuk FYP (Final Year Project) dah dapat. cuma belum officially approved je.verbally dah.aku kan rajin jenguk lecturer kadang2,=p. after exam la ye saya jumpa prof. kasi saya buat question list dulu. sekarang kurang rajin nak fikir sebab nak nikmati saat2 akhir tahun 3,hehe

Title : "The Effect of Holothuria Scabra coelomic fluid on induced wound or blood pressure"

apa menda Holothuria Scabra tu?nanti aku share( terfikir2 mampu x aku handle sample yang mcm lintah bulan tu...huhuhu)

1st paper
date : 31st March 2011
subject : hematology and oncology
note : subject yang sangat sangat menarik dan best (antara dlm list for further study field)

Mahu sambung menelaah semula.Doakan saya ye!=)

No comments:

Post a Comment