Berjuang Bukan satu Pilihan Tetapi satu Kewajipan

Thursday, March 24, 2011

Happy Happy Day!

Assalamualaikum,
Alhamdulillah,alhamdulillah,alhamdulillah
the power of positive thinking,hehe
terima kasih sangat2 kepada sahabat2 yang wish birthday saya(atas bantuan facebook?=p).dan juga yang sambut birthday saya,sangat terharu dan gembira especially bila dapat kek feveret,=).walaupun dah letih giler masa meeting tu,bygkan dah pukul 12.04 pagi baru habis meeting..ingat nak terus balik,tup tup ada kek yang keluar,waa!terima kasih lagi sekali ye.
Blueberry cheesecake tau,nyum3!

malam tadi juga kelas terakhir bersama madam Jaspal Kaur,ada event juga,ada kek juga,dapat nyanyian bday song dari classmates juga,gumbira aku juga ok,hehe.thank you so much madam for being our teacher!
(wani,putri,aku dan ika)*madam tiada dalam gambar

ptg semalam pula,sempatkan juga reunion sekejap dengan rummate zaman matric,(walaupun selalu jumpa,xpernah keluar sekali sepanjang kat kuantan ni kot,huhu).sayang korang!=)

(che nor,syu,ika dan aku lagi,hehe)muka malu2 semua sbb suruh orang tepi jalan amek gambar.huhu.moga ukhuwah kita berpanjangan!ni la sahabat2 yang aku mula2 kenal masa di matric pj dulu.
birthday girl yang poyo semalam,(bole?=p).saja nak semakkan blog dgn gambar aku mengada ni,haha
lagi sekali,terima kasih semua kerana sudi bersahabat dengan saya,moga persahabatan ini kekal di dunia dan akhirat=)
alhamdulillah dengan nikmat gembira semalam..

p/s : makin usia bertambah makin pendek masa kita di dunia,moga Allah memberkati perjalanan hidup kita semua,amin!dalam kegembiraan jangan lupa masukkan konsep kesederhanaan,jadi dodi jgn lebih2 ok,(dodi ans : baik!=])

No comments:

Post a Comment