Berjuang Bukan satu Pilihan Tetapi satu Kewajipan

Friday, January 6, 2012

Ujian

Assalamualaikum
Ini namanya ujian agaknya...abah masih dalam keadaan lemah dan masih lagi berada di hospital.

2 panggilan pagi tadi buat hati berbelah bagi mahu pulang atau tidak...minta pandangan mak, mak cakap "kan baru je sampai semalam tak payah balik pun takpe..kan dah tengok abahnya semalam, asalkan dah jumpa kan..."emak oh emak, tiada siapa dapat menandingi keluhuran hatinya..aku tau mak risaukan aku yang tengah periksa dan sedang dalam tahun akhir ni, perlu struggle untuk grad dengan cemerlang..kann

bila mak dah berkata begitu, boleh tak aku nak tawakal sekarang ni...Allah lah sebaik2 tempat memohon perlindungan, Dialah sebaik2nya sandaran, Dialah sebaik2 tempat berserah...
Andai ditakdirkan sembuh moga dipermudahkan prosess penyembuhan abahku, andai ditakdirkan sebaliknya maka moga dipermudahkan segalanya...semuanya milik Allah.

godek2 laptop jumpa video ni, aku pun lupa bila aku download...memang teringat sangat kat abah bila tengok video2 kat bawah ni. aku pun tak tahu kenapa...aku rasa ada kaitan, orang lain rasa tak taulah..

video


video

mak dah abah, loove both of u so much!(sempat bisik ni kat telinga abah kelmarin...abah angguk2..huhu)

p/s : dodi!anda kena jadi kuat ok!=) dodi : ok!!