Berjuang Bukan satu Pilihan Tetapi satu Kewajipan

Thursday, December 1, 2011

Apa yang aku fikirkan kala ini...

Assalamualaikum

selamat tahun baru semua!1433H telah memunculkan dirinya dengan membawa seribu satu misteri

ok, starting ayat tak bole blah, macam tak kena dengan tajuk pulak, ye tak?huhuhu

mari masuk cerita berkaitan tajuk...

~abah sakit, mak kurang rehat : mcm mana nak laksanakan tanggungjawab dlm keadaan aku yang mcm ni...
~majlis leha dah dekat, lebih kurang seminggu lebih je lagi : apa yang aku dah tolong????
~FYP : tak siap lagi....barang2 dah belonggok bawah katil..(yang ni jumpa solution dah)
~tanggungjawab kat gerakan : apa yang dah aku buat selama ni?????mcm tak buat apa2 pun...
~umur naik lagi satu : makin pendek masa yang aku ada.....byk lagi perkara tak settle
~impian indah=p aku : umur 23 tinggal sebulan je lagi...tak sempat dah nak kawin umur 23.(yang ni lawak.mari gelak ramai,hahahahaha). dari dulu bercita cita nak kawin umur 23, mcm sweet2 je umur tu kan?(mari gelak lagi,hahahaha)
~mahu kerja dimana nanti, senang ke susah nak dapat kerja tu??
~tiba2 rasa mcm keseorangan je hidup di perantauan....( ini aku pun tak faham knp tiba2 muncul rasa mcm ni, rasa mcm kurang kasih syg la pulak,haha)

moral of the story

ye, saya memang sedang banyak berfikir sekarang ni, ada bukan2 dan ada yang tak bukan2. owh duniawi~memanglah engkau ini membebankan, tapi dengan bebanan2 inilah kita akan dinilai dan diputuskan tempat kita di alam kekal sana.

Ya Allah, bantulah hambaMu ini.(mari amin ramai2.aaaamiiiiin~)

No comments:

Post a Comment