Berjuang Bukan satu Pilihan Tetapi satu Kewajipan

Saturday, April 2, 2011

Holothuria scabra



*gambar di ambil dari google

ni la haiwannya Holothuria scabra tu. atau lebih terkenal di malaysia dgn panggilan gamat. biasa yang kita tahu gamat kaler dia gelap2,hitam keperangan kan? haa...spesis yang bakal aku guna ni lebih dikenali sebagai sandfish(gamat putih)atau aku suka nak panggil mak putih(suka2 je bagi nama,hehe). ...terbayang2 kat fikiran aku nak ngendeng2 dengan budak marine sem dpn,;p

x geli ke weh?
hahahaha....cabaran. aim aku untuk final year adalah mencabar diri sendiri. biaq pi la dengan rasa geli2 ni kan. bole tahan lagi kot selagi ianya bukan haiwan bersegmen panjang kaler pink tu. ala2 ulat ni boleh terima lagi la.

kenapa memilih tajuk berkaitan physiology dan pharmacology?agak2 apa jwpnnya.
untuk org yg simple minded mcm aku mestila jawapannya sbb aku suka.hahaha.jawapan standard aku.;p.

serius aku x suka langsung belajar teori...sebab tu result subject yang belajar xnampak contoh biochemistry I,biochemistry II,molecular biology semua dapat tettt. haha,tapi yang pasti lulus dan bukan C. tu pun setelah sedaya upaya menyukakan sikit2 dgn subject tu. moga2 hemato n oncology dapat result yang cemerlang!ameen!

lagi gambar dari google. saja nak bagi korang tengok byk2 haiwan ni,geli x,geli x?;p

No comments:

Post a Comment