Berjuang Bukan satu Pilihan Tetapi satu Kewajipan

Monday, April 4, 2011

Entri Bercampur Baur

Dilanda wabak "M".
dah 2 hari x jejak tanah okes.huhuhu.
makanan utama 3 hari ni : vico oat,roti, biskut,kerepek..x bernutrisi betul ( sampai tahap critical dah stok mknn aku)
Nila jadinya kalau satu level senyap je sebab ramai yang balik rumah..

rutin harian dlm tempoh 3 hari ni :
-blogwalking (gedik sgt buat perangai mcm ni tengah2 musim peperiksaan + progarm)
-variety showing ( bukan korean holic ye, cuma suka sangat tengok je,=p).baru2 ni sgt suka dgn cha seung won. kalau adik aku tau la mesti dia komen mcm ni ;

"asal yang ko suka semua tua2 ek?suka la SHINee ke, BIG BANG ke"

hahaha,aku pun xtahu kenapa, sangat cool ok cha seung won ni.deabak! umur 41.xla tua sgt kan,=p ( suka dengan niat, indahnya ciptaan tuhan,aci x?hehe)
muka serabut
kurang serabut. walaupun gambar di atas lagi macho tapi aku tetap suka gambar yang bawah sbb lagi neat. (gambar dari google.harap la aku tangkap sendiri)

tengok!
kenapa aku jd mengada x tentu hala ni.
punca nya..sbb "M" nak fikir dan ingat menda bukan2
seminggu dua ni mcm nak sedih2 tapi xboleh...kesian x aku.
nasibla sapa baca post aku ni( ntah ada org baca ke tidak,hehe)...sekadar ngomelan xtentu hala di petang hari.

Sabda Rasullullah S,A.W
" Barangsiapa menempuhi suatu jalan untuk mencari ilmu, maka Allah akan mempermudahkan baginya jalan ke syurga" (Riwayat Muslim)

membara2 jap lepas baca hadith ni.
AIM.Malam ni sambung menelaah Toxicology ok!(dodi : yeah!)


p/s :
pasal PMG( Program Menara Gading)

PMG......1st time miss ok.xpernah miss lagi sejak 2008. agak disengajakan pulak tu walaupun x dirancang + memang ada sebab kukuh xleh balik.huhuhu.ye, kadang2 aku memang jahat..huhu.
* M : mim alif lam sin

No comments:

Post a Comment