Berjuang Bukan satu Pilihan Tetapi satu Kewajipan

Friday, July 29, 2011

Konpius lagi Risau

Assalamualaikum

huhuhu..cukupla entry feeling sedih smlm..hari ni nak risau pasal diri aku pulak. Dok jalan2 ke blog2 sahabat ku memasing dah start buat FYP.Dah buat extraction bagai.stay kat Kuantan lagi ha,huhu..kagum aku.aku yang kat rumah ni dok cari bahan tapi macam still blur blur sebab x sempat review past thesis senior,nak balik cepat sangat punya pasal la ni,huhu...aku punya sample ntah la nak dapat kat mana...belum lagi kira nak guna method apa...rilek dodi but slow slow ye..(tapi dah nak ramadhan,kat rumah sure sure x jalan sangat sbb aku anak yang baik kan..=p)

Ini antara beberapa perkara yg aku pk2(pk2 bodo je ni) utk experiment FYP aku

> dapatkan sample then jadikan sample tu serbuk
> dapatkan tikus mondok comel(guinea pig type) utk dijadikan subject
> lukakan subject
> jadikan serbuk ke bentuk krim yg bole disapu
> sapu kat bahagian luka subject
> monitor heart rate,changes kawasan luka, immunology response, adverse effect yg terhasil and lain2 yg dirasakan perlu.
> buat data

macam senang gila kan.(dah musykil ni,takkan mudah mcm ni....).huhu.saya mmg sgt slow dalam berfikir.

Harapnya semua berjalan lancar.berusaha cari info lagi.

No comments:

Post a Comment