Berjuang Bukan satu Pilihan Tetapi satu Kewajipan

Thursday, September 23, 2010

Pathology

Alhamdulillah...Alhamdulillah
hari ni aku hidup lg...=)

apa yg best hari ni???exam patho...huuaaaaa..aku tak tau nak ckp apa,tu yg tulis ni..;p
ermmmm...honestly,aku mmg suka patho,suka suka dan suka...siap berimpian sambung master specific dlm pathology lg...tp tula,mcm yg aku ckp sblm ni..ada apa kalau sekadar suka...usaha tu yg lg penting kan...

tapi xpe..walaupun exam kali ni kurang memuaskan hati aku sikit,aku ku balas dendam masa final nnt...nak muntah pun muntah la masa tu menghafal segala jenis penyakit ni..hehe

"ingat,yg Allah nilai usaha kita,bukan markah kita...hal markah itu Hak dia,ingat lg dodi,Allah tu Maha Adil...jd..aja aja fighting!" ( whispered by my heart)

lg satu..tahniah buat sahabat handai yg melangsungkan majlis perkahwinan dan yg dah mengikat tali pertunangan..semoga bahagia..aku jambatan xsempurna lg kot...huhu

Da..bebelan di ptg hari..nak prepare untuk jamuan raya blok..
(minta2 la ada orang ganti aku jadi MC mlm ni..huhu)

No comments:

Post a Comment