Berjuang Bukan satu Pilihan Tetapi satu Kewajipan

Saturday, September 25, 2010

Emptiness

16 Syawal..
selesai sudah keje laundry.Hari ni hari yg sangat lapang...free weekend.rasa pelik..hehe.Tapi Sabtu jela yg free,esok ada program pula.

Selama ni member2 dok tegur. "ko ni x penat ke asal weekend je program,jarang nampak kat bilik.." dodi ans : =),nak buat mcm mana,dah keje aku cenggini..nnt dah beranak pinak x merasa rasa mcm ni.
itu jawapan standard aku,bunyi agak kerek kan?hahaha...aku mmg kerek sikit hakikatnya,=p
*just now baru ada sorang member datang bilik tanya aku "x g mana2 ke?mcm pelik je ujung2 minggu ni nampak ko kat bilik?"
see...haha

Hari ni Allah nak bg aku nikmat rehat agaknya,relax,tenangkan kepala otak yg penuh dgn sawang2 ni...huhu
Hakikatnya,semester ni aku mmg berusaha keras supaya dpt abaikan perkara2 yg bukan hak aku untuk fikirkan lebih2..tapi..tapi....tapi...huhuhu..it keep on bothering me..why?xtau la...makin active ke program makin x bole nak lupakan...mungkin byk sangat kenangan kot.menjerat jiwa dan rasa je..yaAllah,tingkatkanlah keSABARAN dlm diriku ini.

satu perkara yg aku realize hari ni,byk hikmahnya knp Allah selalu penuhkan ujung minggu aku dgn aktiviti..i feel so empty when i seat alone here.=(
It better to have "berkecamuk feeling" than this "empty feeling" for me.
Kenapa?
Bila rasa kosong mcm ni,rasa mcm zombi...hidup dlm x hidup..
I hate zombie!huhu

p/s : bulan n bintang still lingered on my head.Semalam puas marathon 4 movies.sampai org kat panggung tu sengih2 je tgk kami.

by : "Jauh"


No comments:

Post a Comment