Berjuang Bukan satu Pilihan Tetapi satu Kewajipan

Thursday, July 29, 2010

|280710|-1ST TIME..


Ermmm...
kenapa ramai orang create blog ye?teringin nak tahu then ini resultnya..aku buat blog sendiri (walaupun tahu aku sorang je yang akan baca..hehe).

23-25 july 10
tarikh bermakna buat aku kerana secara rasminya aku jd fasi kpd fasi dlm FaciTeam..or aka bakal trainer??wah2..besar sangat bunyinya tu,panggil senior fasi sudahla.. alhamdulillah telah diberi kepercayaan untuk jalankan tanggugjawab mendidik junior2 yang masih baru. baru semalam rasanya aku di training kan untuk menjadi fasi oleh senior2 PEPIAS dan waktu ini aku pula yang melatih adik2 fasi ini(terima kasih kerana sudi terima akak sebagai fasi adik2 semua). trainer aku KAK MUN dah selamat dukung dua orang baby dah..

Masa berlalu bagaikan air yang mengalir. mungkin sebab inilah Allah berfirman supaya hambaNya2 sentiasa memperhatikan apa yang diperbuatnya untuk hari esok(akhirat)(Al Hasyr : 18), kerana setiap amal perbuatan kita tidak akan boleh diputar kembali dan setiap perbuatan itu juga akan ada balasan yang setimpal..so ingatlah siti khodijah,ko bkn muda lg..byk lagi perkara yang kena buat

tu je kot..
p/s: teha jgn lupa baca..;p
daaaa....gud nite!

5 comments:

  1. tahniah kerana menjadi fasi untuk FaciTeam! moga kita menjadi seperti benih yang boleh dicampak ke laut lalu menjadi pulau. bukan berkhidmat utk siapa2 tetapi berkhidmat utk Dia selama-lamanya, insyaAllah. :)

    yeay! jadi org pertama yang komen!! :D

    ReplyDelete
  2. tahniah jd orang pertama!=p
    insyaAllah moga2 sentiasa menjadi insan2 yg berjiwa besar dlm menegakkan Agama Allah ini=)

    ReplyDelete
  3. hai kak dodi..
    bru buat blog eh?
    tahniah! =)
    nti follow sy gak taw. ;)

    ReplyDelete
  4. haha...a'ah,menggatal tgn nak cari hobby baru..saje nak membz kan diri..=D
    mohon tunjuk ajar dari adik matul!=)

    ReplyDelete
  5. hye kak dodi...
    wahh..kak dodi da jadi blogger.. ;-)
    bleh agak x sape? *wink*

    ReplyDelete