Berjuang Bukan satu Pilihan Tetapi satu Kewajipan

Thursday, July 29, 2010

Half of my Heart


Siti Zaleha binti Hamzah.

kakak kesayangan aku yang jauh di mata. kami dilahirkan dgn jarak almost 2 tahun 2 bln, now she's 24 already. wah..sudah tua engkau ye ya...

terkenang balik zaman kecil2 dulu,we never ever being apart like now, punya la rapat sampaikan kalau dia pergi camping 3 hari pun, aku boleh demam,demam sebab x dapat jumpa dia sehari..dahsyat x dahsyat la..hehe. 1st time kami dipisahkan dgn jarak jauh pd tahun 2004. dia di nilam puri kelantan dan aku di sabak bernam selangor...seminggu aku demam di sekolah baru..punca?rindu leha...rindu parent masa 2??errmm..susah nak jawab sbb ada conflict sikit ma..biasalah,anak yg solehah mmg macam ni..huhu

then,after that separation, aku dah makin biasa dgn ketiadaan dia,dah x demam2 dah..hehe.tp Allah maha penyayang,tahun 2006..Dia satukan kami semula di campus yg berdekatan. aku di UIA PJ, dan dia di UM..x sampai 10 minit pun ulang alik dari tempat dia, masa tu UM jd 2nd home aku dah,umah hinggap hujung minggu..sweet memory bagi aku la masa ni.

sekarang,Allah mmg maha penyayang..Dia hantar my sis ke mesir dan aku masih di bumi UIA KUANTAN...Dia bg lg nikmat rindu pada aku..=). to my sis kalau dia baca post ni, i truly love u n hoping that u'll get the best in your life!
bgtau tarikh balik malaysia tau.
p/s : she is 1/2 of my heart.

No comments:

Post a Comment